تمرکز رو منفی ها ممنوع...!

چرا همه مردم آنطور که دلشان می خواهند و آرزو می کنند،نمیتوانند زندگی کنند

مسئله اینجاست که بیشتر مردم به چیز هایی فکر می کنند که نمی خواهند

و تعجب می کنند که چرا این چیز ها مدام در زندگی شان پیدا می شوند.

تنها دلیل اینکه مردم به چیز هایی که می خواهند نمی رسند این است که بیشتر به چیز هایی فکر می کنند که نمی خواهند تا چیز هایی که می خواهند به افکارت توجه کن و به جمله هایی که می گویی گوش کن،قانون جذب همیشه افکار تو را عملی می کند، خواه مثبت و خواه منفی.قانون جذب مسلم است و اشتباه نمی کند.

وقتی افکارت را روی چیز هایی که می خواهی متمرکز می کنی و با تمام اراده روی آنها تمرکز می کنی و در حالت تمرکز باقی می مانی،در این لحظه با قوی ترین نیروی دنیا آنها را جذب می کنی

قانون جذب کلمه هایی مثل نمی خواهم، نه، یا هیچ یا هر کلمه منفی دیگر رابه حساب نمی آورد. بنابراین وقتی این کلمات منفی را به زبان می آوری،قانون جذب معادل معکوس آنها را می فهمد و انجام می دهد.

 نمی خواهم چیزی روی لباسم بریزم و کثیفش کنم

 می خواهم روی لباسم چیز بریزم و کثیفش کنم 

 نمی خواهم دیر برسم

 می خواهم دیر برسم

 با من اینطور حرف نزن.

 دوست دارم با من همین طوری حرف بزنی

قانون جذب به تو همان چیزی را می دهد که به آن فکر می کنی

همین و بس...!